miercuri, 28 martie 2012

5. A doua jumatate

Iarasi e luni,iarasi e scoala,iarasi sunt priviri speriate care vor sa ma evite. Normal cu fantoma de vrio 100 de ani in propriami casa la sigur ca eu as face la fel.
-Kate salut!
-Neata Diana.
-Cum ti-ai petrecut sfirsitul de saptamina in noua ta casa?
-Am nu mai trei cuvinte pentru asta : “GRAMEZI DE PRAF”!!!
Ca intotdeauna Lisa a intervenit la timp.
-Si buna !
-E chiar asa de grav?
-Grav nu e cuvintul potrivit!
La un moment data discutia felelor a devenit ca un fundal sonor pentru mine,mi-am coborit privirea spre gitul Dianei,nu-mi venea sa cred,ii atirna pe piept o cheita la fel ca a mea.
-De unde ai asta? Am intrebat-o sovaielnic.
-Asta,e o bijuterie veche de-a mamei mele. Crezi ca nu se potriveste cu ce sunt imbracata azi?
-Nu,nu,se inscrie chiar de minune pur si simplu nu am vazuto pina acum la tine.
Iata ca si clopotelul nu s-a lasat asteptat,asa ca ne-am indreptat fiecare,pe la clasele lor.
Ziua a trecut fara mari incidente am observat ca colegii mei au inceput sa intre cite putin in contact cu mine,se pare ca lucrurile reveneau cite putin la normal,poate nu era chiar asa de rau acest orasel cum ii parea mie.
Cum am intrat in casa,m-am indreptat deodata la usa mansardei.
-Adam,esti aici?
Deodata am simti o imbratisare invaluinduse in jurul meu,am scos ca si data trecuta o foaie si un creion, si am inceput sa vorbim.
-Mi se pare ca am gasit a doua jumatate a cheii tale.
Esti sigura? Unde? Cum arata?
-E la fel ca si a ta,am vazuto la o colega Diana Forbs.
Atunci mi-am dat seama Diana era stranepoata lui Margaret Forbs cea despre care citisem nu de mult.
O sa poti sa faci rost de ea?
-Nu sunt sigura dar o sa incerc cind o sa am momentul potrivit.cu ce se ocupa iubita ta? Am invedere de vrajitorie…
E o istorie lunga poate ca o sa-ti povestesc odata.
-Bine,trebuie sa te las am de pregatit teme pentru miine,sper sa nu te superi. Pe curind.
Deci aceea era adoua jumatate a cheitei mele si trebuia sa fac rost cu orice pret de ea,eram foarte curioasa sa aflu ce se ascunde inauntrul laditei.
-Kate,unde esti?
Lisa a intrat ca un uragan in camera mea. Era vesela si foarte bine dispusa.
-Lisa,ce-I cu tine ? De unde atita veselie?
-Surioara trebuie sa te imbraci cit mai repede suntem invitate la o petrecere!
-Oh,scuze dar eu nu cred ca e momentul,pleaca singura daca vrei.
-O haide !!! Te rog,te rog,te rog. Doar stii foarte bine ca mama nu o sa-mi permita sa ma duc singura,si apoi cum vrei tu sa nu ne creada toti niste ciudate daca nu iesim nicaeri!
-Of,si cine e gazda petrecerii anului?
-Diana
-Bine,bine. Ai noroc ca am reusit sa-mi fac toate temele.
-Ura !!!
Nu ca prea aveam chef de petrecere,dar e o opurtunitate buna sa fac rost de obiectul care imi trebuie si in plus trebuie sa schimb putin parerile despre surorile Pirs. Oare intradevar ne cred toti de ciudate?
Ma gindeam la o rochie dar am renuntat,nu vreau chiar de la prima iesire in lume in acest oresel sa fiu socotita de supermodelul scolii,asa ca mi-am luat blugii mei preferati de un albastru inchis intens si o bluza alba care se mula perfect pe corpul meu subtire,parul mi l-am lasat sa cada pe spate,si totusi la alegerea pantofilor nu stiam ce sa aleg,pina la urama am luat tocuri inalte de culoarea fildeshului,si eram gata.
Am luat masina mamei si iam promis ca ne intoarcem pina la miezul noptii,in orisi ce caz eu i-am promis Lisa nu chiar era fericita de aceasta decizie. Si iata ca am ajuns. Casa Dianei era in celalalt capat al oraselului,dar nu era cine stie ce injul la 20 de minute cu masina. Casa ei tot era cam dintro epoca cu a noastra nu mai ca era mentinuta intr-o forma perfecta se intelegea deodata ca cineva a trait pe parcursul existentei sale,iar a noastra pur si simplu era parasita intr-o oarecare masura,dar nui nimic sper ca cu timpul o sa invie.
Muzica era asurzitoare printre geamuri se obserava o lumina de toate culorile care sarea dintr-o parte in alta,se vede ca chiar e petrecerea anului. Cind am intrat inautru nu se vedea nimic din cauza fumului,toti erau deja putin beti sau poate si mai rau,din cauza muzicii nu puteai sa auzi nici cel mai puternic strigat. O mina mica ma tras in epicentrul acelui haos,era Diana si ea cu dispozitia ridicata la maxim.
-Kate,Lisa credeam ca nu mai veniti !
-Mai bine nici nu veneam. Din fericire nu m-a auzit.
In unele cazuri chiar imi place cind muzica e la maxim,astfel partenerul de discutie nu poate auzi gindurile care strabat la suprafata.
-Haidet-I si o sa va arat casa mea !
-Oummm,e o ideie foarte buna !
Vedeam in jur nu mai mutre bete si afumate,acel miros ma ametia si pe mine,bine ca esisem din acel salon plin de oameni care nu-si dadeau seama ce fac.
A inceput sa ne enumere toate incaperile dea rindul,casa era foarte frumoasa,pina la urma ajunsesem si la dormitorul ei,o odaie draguta dar vad ca inca nu iesise din virsta printeselor,avea o colectie intreaga de ursi de plusi de diferite marimi,care aveau o culoare comuna ROZ,detest rozul,eram gata sa ies din camera cind am vazut masutza pentru machiaj. Linga oglinda se afla o cutiuta cu bijuterii,nu trebuia sa cauti mult ca sa vezi cheia ea se evidentia din celelalte lucruri,era speciala.Fetele erau in baie,admirau cada exceptionala din sticla,am luat atent cheia si am bagato in buzunar,cit pe ce sa fiu prinsa,dar am reusit sa es basma curata.
 Ma simte-am de parca eram cel mai mare infractor,macar ca nimeni nu ma lua in seama aveam impresia ca toti stiau ce am facut si vor sa ma tradeze,vroiam cit mai repede sa merg acasa,dar asta m-ar trada si in plus mai aveam o ora intreaga la dispozitie,Lisa se distra pe undeva prin apropiere si a vrut atit de mult sa vina la aceasta petrecere,o las macar ea sa o savureze din plin.
In spatele casei era o terasa care deschidea o vedere magnifaca a gradinii de trandafiri,doamna Forbs este o iubitoare de flori crede ca mama ar trebui sa faca cunostinta cu ea.
Aceasta terasa era o scapare de tot ce se intipla in salonul casei,atita liniste si pace…
-Dar iat-o si retrasa mea surioara !!!
Rasul frenetic al surorii mele nu suna a bine.
-Lisa ce-I cu tine,cum vrei sa mergi in halul asta acasa?
-Surioara nu-ti fa griji sunt mare deja si pot sa-mi port singura de grija!
-Ou,ne mai pomenit esti si cu tigara intre degete printre altele,ne intoarcem chiar acum acasa si nu incerca sa mi te opui !
-Poate ma lasi sa decid singura ?!
Am apucato de brat si am scoso cu forta de acolo,nu mai rezistam sa stau aici. Am ajuns acasa si ma rugam din tot sufletul sa nu o trezesc pe mama cind o ajutam sa intre pe nesimtita de soramea in casa.
-Lisa taca-ti gura. Sss .
-Cit e ora  domnisoarelor?
Mama ne astepta cu lumina stinsa in fotoliu,deci am inhatat pedeapsa.
-Mama ne pare rau. Iti prom…
-Kate stai un pic cu parerile de rau. Ati baut?!
-Doar un picut. Ha ha ha !!!
Lisa a inceput iar sa rida ca o nebuna.
-Acum mergeti la culcare vom vorbi miine cind Lisa va fi in stare sa raspunda de faptele facute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu