miercuri, 28 martie 2012

9.Aparut de nicaeri

Am batut la usa Dianei.
-Buna ziua doamna Forbs as putea sa o vad pe Diana?
-Da desigur intra,Diana e in camera ei. Poti sa te ridici la ea.
-Multumesc doamna.
Am ciocanit la usa,dar nu a raspuns nimeni. Am deschis usa incetisor si am intrat. Diana era in dus,pe jos erau imprastiate hainele in care a fost la petrecerea de aseara,erau distruse. O doamne oare ce sa intimplat in noaptea asta?
-Diana,esti in dus?
-Da,es in citeva clipe.
M-am asezat pe marginea patului si ma gindeam oare Diana nu e complice la tot ce sa intimplat cu Kate?
 -De ce ai venit Lisa? Nu e destul ce am patit din cauza surorii tale?
-In primul rind buna.
-Oh,da. Scuze. Buna Lisa. Acum spune-mi ce vrei si pleaca!
-Intelegi,am cautato pe Kate peste tot dar nu am dat de ea,am crezut ca poate tu stii…
-Minunat,dupa ce am fost agresata de un tip care arata de parca sa perdut in timp si asta din cauza surorii tale,tu inca ma intrebi unde e ea!
-Cum adica agresata?
-Ok,hai sa-ti povestesc de la inceput.
-Dupa asta si am venit.
-Tii minte ca mi-am patat bluza de gustare si tu me-ai spus ca pot sa ma ridic in camera ta sa inlatur pata. M-am ridicat la etaj si cred ca am incurcat dormitorul tau cu a lui Kate. Pe patul ei am gasit o carte veche care era deschisa,pe pagina cu pricina era descris un fel de ritual,nu am dat mare atentie,fiecare cu ciudateniile sale. Am intrat in baie si am vazut ceva si mai straniu,intr-un colt erau asezate toate ingredientele necesare pentru scena descrisa din carte. Atunci am decis ca vreti sa ne faceti o farsa,am luat cartea in mina si repede am coborit scarile ca sa le spun tuturor despre farsa. Dar cind Nick a vazut cartea,s-a facut de o data serios,a examinat cu atentie continutul acelui ritual,dupa care a afisat un zimbet nu prea binevoitor,si exclamat ca e de acord sa facem ritualut. Cind a citit in glas ce trebuie de facut,majoritatea au fost contra. El a spus ca nu face nimic. Am inceput sa dansam si sa bem bere,mai tirziu am observat cum si-a strecurat mina deasupra paharului cu bautura a lui Kate,mi-a facut semn sa ma duc dupa carte…
-Unde eram eu tot timpul asta?
-Hmm… La asta nu m-am gindit dar nu tin minte sa te vazut dupa ce mi-ai spus ca pot sa ma urc in camera ta pentru a scoate pata.
-Bine,ce a fost mai departe.
-Mai departe Nick a luato pe sora ta in brate si s-a ridicat sus in mansarda,ma rugat sa-l ajut cu aprinsul luminarilor,apoi m-a dat afara. Credeam ca totul se limiteaza la o gluma,dar cind am auzit tipetele lui Kate,am inteles ca e ceva mai serios la mijloc. Am incercat sa intru dar nu puteam,usa era blocata. Auzeam nu mai niste bolmojeli pe o limba necunoscuta sunau ca o vraja.La un moment dat Kate a incetat sa strige si sa suspine. Era liniste si m-am gindit ca farsa a fost pregatita pentru mine,dar dupa citeva momente am auzit un mariit ca al unei fiare salbatice. Apoi am auzit cum Nick se bate cu cineva,nici nu am dovedit sa clipesc din ochi cum usa mansardei era la pamint,am luato la goana pe scari simteam cum cineva ma urmareste dar nu-l puteam vedea. Cind am ajuns el era deja la baza scarii,nu stiu cum a ajuns acolo,dar cind i-am vazut ochii plini de ura,m-am infiorat,m-am intors ca sa fug inapoi sus,dar nu am reusit sa ridic nici trei scari,cum el m-a apucat de umeri si ma impins cu putere in perete,am crezut ca ma omoara,dar de la etaj s-a auzit un suspin slab a lui Kate,nici n-am dovedit sa inteleg ce sa intimplat ca barbatul disparuse. Imi era frica dar trebuia sa vad ce ea facut tipul asta lui Kate si Nick. Cind am ajuns in mansarda nu am gasit pe nimeni acolo in afara de Nick care zacea la podea cu fata sparta,l-am ajutat sa se ridice si l-am dus acasa.
-Esti sigura ca nu ai visat asta?
Sincera sa fiu povestea asta imi provoca risul,unde s-a mai vazut oameni cu super viteza care apar din aer si ucid tot ce li se intilneste in cale.
-Eu sa visez nu am inchis un ochi noaptea asta!
-Atunci poate ai fumat ceva interzis. Cum iti inchipui ca un om normal sa faca tot ce a facut si cu asa viteza?
Nu pot sa-i spun povestea asta mamei,ea o sa creada ca am nevoie de un psihiatru si va avea dreptate. Kate imi lipesti atit de mult,nu mai tie iti reuseste sa o calmezi pe mama,unde esti?
Cind am ajuns acasa in fata usii era o masina de politie. Totusi mama nu arezistat si a chemat politia. Oh,nu trebuia sa o las singura. Bine Lisa calmeazata,daca o sa fii stresata o sa intrighezi politistii curiosi.
-Lisa draga,ai venit.
-Mama ce se intimpla?
-Nu am rezistat si am chemat sheriful,draga nu putem sa lasam totul balta,trebuie sa o gasim neaparat pe sora ta.
Iar a inceput sa plinga,o doamne toate evenimentele astea o sa-I provoace un surmenaj nervos.
-Domnisoara Pierce,sunt sherful Grey,dar poti sa ma numesti Anna.
-Incintata de cunostinta doamna Grey,cu ce va pot ajuta?
-Lisa imi poti spune cine a fost ieri la pertrecerea organizata de tine?
-Da,desigur. Diana Forbs,Nick McBuster,Mike White,Amanda Stewart,Anthony Mayer,Ashley Brown, Matt Grey si jumatate de scoala care nu a fost invitata. O veti gasi pe Kate?
-Voi face tot ce-mi sta in puteri.
-Va multumesc doamna Grey.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu