miercuri, 28 martie 2012

7. Prieteni falsi


Au trecut deja 5 luni de cid ne-am mutat,am inceput cu timpul sa ma integrez in societate,eu si sora mea nu mai eram o noutate,nimeni nu ne mai privea cu frica. Pot sa spun ca chiar mi-am facut prieteni printre colegi. Dar n-am uitat nici de vecinul meu misterios din mansarda.Am citit de citeva ori jurnalul lui cu notite,am gasit multe lucruri care imi trezeau putina frica,unul din acestea era ritualul care trebuia sa rupa blestemul. Aprope ca aveam toate necesare pentru a distruge ascet blestem necrutator,dar nu ma puteam decide cu data. Ma macinau indoielile,ce daca el nu simtea nimic pentru mine,ci doar se folosea de circumstantele create si de sentimentele ce le simteam eu pentru el pentru a evada din infernul creat de fosta lui iubita,ce trebuia sa faca un om pentru a merita aceasta pedeapsa,indoiali si iar indoieli…
Petrecere. Ne-a ajuns si pe noi rindul sa fim gazda petrecerii de simbata seara. Mama era plecata la o prietena veche,deci tot week endul casa era la dispozitia noastra. Lisa era in culmea fericirii,umbla prin casa ca o nebuna cintind si dansind.
-Kate ce-I cu tine? Nu esti fericita ca azi petrecerea va fi la noi?
-Ba sunt,dar am o presimtire rea,cred ca din cauza dezordini care va ramine.
-Hai nu fi trista,ne descurcam noi cumva cu asta.
-Bine,bine.
Am verificat inca o data daca am facut toate cumparaturile necesare,am impins toata mobila din camera pe linga pereti pentru a improviza un ring de dans. Mai erau citeva ore pina la venirea invitatilor,Lisa ca tot timpul facea panica ca nu stia cu ce sa se imbrace,iar eu am decis sa ma duc pina in mansarda sa-l previn pe Adam,ca azi va fi cam galagios la noi.
-Adam?
De o data am simtit o caldura familiara infasurinduse in jurul meu,asta era un fel de salut. M-am asezat ca de obicei pe podea si i-am povestit de-a fira par ce se va intimpla azi la noi in casa,el ca de obicei era foarte rabdator,la urma mea raspuns ca nu e nimic grav si ca galagia e melodia lui preferata de cind am venit noi sa traim aici. Dupa discutia cu Adam,am coborit in camera mea pentru a ma aranja si eu un pic.     
Petrecerea era in toi,toti erau deja cam prea ametiti,stiam ca o sa iasa de sub control,pe linga bauturile care le aveam noi,baietii au ami adus. Ma ingrijoram pentru tot ce se intimpla,dar la un moment data am inteles ca nu era cazul si ca trebue sa ma relaxez si eu putin,m-am saturat de griji,asa ca am luat si eu un pahar de bere,era amestecat cu ceva mai tare… Am inceput sa vad totul ca prin ceata,totul se rotea in jurul meu…
-Uitativa ce am gasit! Paremise era glasul Dianei –O carte cu vraji!
Ma doare enorm capul,am vrut sa ma ridic dar nu puteam,eram legata. Eram pe podea in mansarda,in jurul meu erau sute de lumnari,nu intelegeam ce se intimpla. Poate visam…
-E cineva aici?
-O,sa trezit mica printesa a intunericului!
 Imi era cunoscut glasul,desigur era Nik,noul iubit al surorii mele.
-Nik,gata cu glumele,dezleaga-ma o data!
-Ah,micuto nu sunt glume,totul e real. Am inteles ca nu te poti decide sa faci un lucru care te macina foarte mult. Asa ca te voi ajuta eu.
-Sa nu indraznesti! Unde e Lisa?
-Esti atit e aproape de ati indeplini dorinta si tu te gindesti la nimicuri.
-Deci sa incepem!
Nik a deschis jurnalul la pagina unde se descria ritualul.
-Deci pentru a distruge blestemul “Linistii si intunericului” avem nevoie de urmatoarele ingrediente… Ce amuzant suna de parca ar fi reteta unei torte de sarbatoare. Dar sa nu ne abatem de la tema. Ingrediente : sare,cenusa unui cadavru,radacina de Alezee,100 de luminari,un lucru personal al jertfei,un cutit din argint si citeva picaturi de singe al unei fete virgine. Luind in consideratie ca aici suntem nu mai noi,singele va fi tot al tau si nu incerca sa ma convingi ca te-ai culcat cu cineva,ti-am gasit si jurnalul tau !
Nik a inceput sa citeasca cuvintele care umpleau incaperea cu magiia vrajii care urma sa fie dezlantuita,a imprastiat in jurul meu sarea astfel inchizinduma intr-un cerc,simteam cum venele imi ingheata de frica,dar o data trebuia sa se intimple asta si sunt sigura ca singura nu avea sa o fac. Acum venise rindul cenusii care o aruncase in vazduh,ea sa asezat deasupra mea ca un cearsaf si m-a lipsit in totalitate de miscare. S-a aplecat deasupra mea si mi-a zmuls medalioul de la git,la pus intr-un pahar a presurat zadacina macinata,apoi s-a apropiat de mine mi-a luat mina si mi-a facut mica taetura in regiunea incheeturii,am simtit cum singele fierbinte pulseaza din rana mea esind la suprafata. Nik nu a lasat sa curga nici o picatura pe alaturi,a umplut paharul m-ai mult de jumatate,apoi a aprins un chibrit si a aprins continutul paharului,dupa citeva clipe flacara sa stins brusc. El a scos cu virful cutitului medalionul din pahar,mi-a descheiat bluza si la pus in regiunea inimii. In momentul cind sa atins de pielea mea am simtit o arsura puternica in inima care se imprestia pe tot corpul,am scapat un strigat puternic,in timpul caruia Nik mi-a turnat amestecul din pahar in gura,acel lichid a alunecat pe git fara sa vreau.
Am inceput sa ma cufund in intuneric,incercam cu toate puterile sa ma opun acestei atractii a intunericului dar nu aveam cum,asa ca m-am linistit si m-am impacat cu faptul ca ma duc la fund…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu