miercuri, 28 martie 2012

8.Disparitia

M-am trezit cu o durere de cap enorma,oare cit am baut aseara,mii frica si sa-mi inchipui. Dumnezeule ce-i din casa noastra daca vede mama asta nu mai vad eu shoping pina la sfirsitul zilelor. Trebuie sa reusim sa facem ordine pina la intoarcerea ei. Dar unde-i Kate sper ca ea nu a baut la fel de mult ca si mine.
Am cautat prin toata casa,Kate nu e nicaeri,sper ca nu a fugit de acasa cind a vazut ca casa e intorsa cu fundul in sus. Cred ca stiu unde e,la sigur sta in mansarda si isi plinge de mila din cauza dezordinii. Cite o data e la fel de cicalitoare ca mama,la virsta ei ar trebui sa fie un pic mai plina de viata,cu capul in nori,dar e asa de serioasa,responsabila. Uneori am impresia ca in corpul unei fete de 18 ani traieste o femeie de 40,mereu se gindeste la ceva,analizeaza fapte,situatii…
Am ajuns in fata usii de la mansarda,si deodata mi-a trecut un fior rece prin spate,simteam ca daca o sa deschid usa o sa se intimple ceva rau.
-Dumnezeule ce s-a intimplat in casa asta?! Kate,Lisa coboriti imediat,vom avea o discutie serioasa!
O,nu. Nu mai nu acum. Kate de ce mai lasat singura in momentul acesta,mama o sa-mi faca peri suri. Adio shoping. Cum ar fi spus sora mea acum:”Lisa,trebuie sa fii responsabila de faptele care le faci!”. Curaj Lisa totul o sa fie bine.
Am coborit scarile,care imi pareau ca o carare de munte abrupta,aveam impresia ca acus cad in prapastie,si am cazut,in prapastia ochilor mamei mele plini de deceptii si indignare.
-Fetelor! Cum ati putut sa-mi faceti una ca asta? Aveam incredere in voi! Lisa,unde-i sora ta,nu o credeam in stare de asa ceva…
-Mama asta a fost ideea mea,Kate nu e vinovata cu nimic.
-Cum sa nu fie vinovata,nu era vinovata daca nu-ti era complice si nu iti permitea sa fa faci toata nebunia asta,o sa ne eie o saptamina sa curatim tot! Kate ai de gind sa cobori si sa ne onorezi cu prezenta?!
-Mama…mmm…
-Ce mai e Lisa? Spune o data?
-Kate a disparut nu e nicaieri,am cautato prin toata casa,in afara de mansarda.
-Sunt sigura ca e acolo,vrea sa scape de mustrare…stai ca iti arat eu domnisoara!
Mama a urcat in graba scarile,dupa citeva secunde de tacere s-a auzit un tipet,am fugit repede pina la fata locului sa vad ce s-a intimplat.
-Dumnezeule! Lisa te rog cu binishorul sa-mi povestesti tot ce sa intimplat in casa asta in lipsa mea!
Mama vroia sa para dura dar ochii si lacrimile care se prelingeau pe obrajii ei catifelati o tradau.  Nu intelegeam din ce cauza a inceput sa plinga,am intrat in mansarda si privelistea care am vazuto,m-a lasat fara replica. Pe podea erau insirate zeci de luminari,in mijlocul incaperii era un cerc format din sare,cenusa si singe. Dumnezeule ce sa intimplat aici? Mama sa facut alba ca varul si a putut sa pronute printre lacrimi nu mai doua cuvinte…
-Unde-I Kate?
Imi era frica si sa-mi imaginez ce se putea intimpla. Poate e doar o farsa facuta de baieti sub actiunea bauturii,dar asta intrecea orice limite,deja e prea de tot. M-am cufundat atit de tare in gindurile mele,ca nici nu mi-am dat seama ca mama nu mai era linga mine. A fugit repede pe scari.
-Mama unde pleci?
-Lisa trebuie sa anuntam politia,nu putem sa o lasam pe Kate cinestie unde si cu cine.
-Mama asteapta,poate e o simpla gluma.
-Si daca nu? I se poate intimpla orice,nu o sa mi-o iert nici odata daca o voi pierde si pe ea…
Iar a inceput sa plinga,nu mai ca de data asta plingea in hohote,vocea ei era otravita de disperare si amaraciune. De ce a trebuit sa se intmple asta chiar acum cind ranile sufletesti provocate de moartea tatalui meu a inceput sa se vindece,dar ziua de azi le-a facut iar sa singereze cu o forta si mai mare decit inainte.
-Lisa trebuie sa facem ceva,nu putem sta cu miinile incrucisate stiind ca sora ta e pe mina unor escroci.
-Mama de ce crezi ca au rapito? Noi nu avem bani de rascumparare,sa ne gindim logic,cui ii trebuie o victima fara o familie bogata? E alt ceva la mijloc.
-Atunci ce e? mii frica si sa ma gindesc ca poate sa nu mai fie in viata…
Si iar au inundato valuri de lacrimi…
-Cred ca am sa ma duc pina la Diana sa vad ce spune ea,bine? Iar tu stai acasa,poate vor veni ceva vesti despre Kate.
-Bine,am sa incerc sa ma linistesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu