miercuri, 28 martie 2012

6. Oare ce e in interior?

Iata ca a venit ziua cea mare cind in sfirsit aveam sa aflu ce se ascunde in misterioasa ladita a lui Adam. M-am indreptat repede la pat si am scos ladita,am apucat ambele jumatati ale cheii si le-am apropiat,le tineam strins ca sa le  pot introduce in orificiul care era predestinat pentru chei,am incercat sa rotes si intro parte si in alta,dar nu mergea de loc,poate mecanismul s-a invechit cu trecerea vremii. Am luat cheiitele si am fugit spre mansarda.
-Adam,nu-mi iese nimic !!! Adam?
Liniste. Prima data dupa ce am inceput sa vorbesc cu el nu simteam nimic,nu ii simteam prezenta. A patit oare ceva? Eram sigura ca nu putea sa iasa din aceasta mansarda,de ce nu vroia sa-mi raspunda?

***
Eram sigur ca daca o sa deschida ladita,imi va citi jurnalul cu notite,nu pot sa spun aveam acolo scris ceva foarte personal,dar in acel jurnal era scris pas cu pas cum as putea sa dezleg blestemul vrajitoarei,nu ca nu as vrea,dar ma va costa prea mult. Asa ca era mai bine sa dispar fara urma din viata ei cum si am aparut,imi va fi greu dar asta imi era destinul sa zac in intunericul acestei incaperi fara de avea sansa sa vad vrio data lumina aurie a soarelui si sa simt cum vintul se plimba prin parul meu,aproape ca uitasem aceste lucruri,dar ea nu mai cu prezenta ei mi-a inspirat o dorinta ne mai pomenita de viata. Intelegeam foarte bine ca trebuie sa pun punct acestor dorinte pentru binele tuturor dar din cealalta parte ma invaluiau sentimentele care nu le mai puteam tine in friu…
***
Dupa o ora de liniste,de soapte care ii strigau numele am simtit! Cum din nou acele miini puternice ma imbratisau salbatic,era o fuziune dintre acuratete si dorinta,in acel moment ma invaluia frica dar si placerea de al avea din nou aproape.
M-am indepartat putin de el ca sa pot sa ii vorbesc.
-Ai auzit tot nui asa?
Am scos cele doua jumatai din buzunar si le tineam in palma intinse in fata mea. Am simtit iar a cea caldura a atingerilor sale cum se indrepta din spate catre palmele mele,imi conducea miinile de parca ar vrea sa-mi arate ceva. A luat o jumatate de cheie intr-o miina si cealalta a ramas unde era,apoi cu ajutorul miinilor mele a inceput sa le uneasca. Simteam cum acele doua jumatati se atrag una pe cealalta,nu stiu ce se intimpla dar era ne mai pomenit. Cind sau unit,erau un tot intreg nu le mai puteam desface,aveam impresia ca erau lipite.   Eram asa de emotionata din cauza ca trebuia sa descui aceasta mica cutiuta din metal incrustat,imi era un pic jena de parca eram mica si cineva ma prins facind o șotie.
Am ridicat capacul si ce sa vad,un mica cartulie cu o coperta maro inchis de piele,pe prima pagina erau initialele lui Adam  AR   in acest jurnal se povestea nu atit de mult despre viata lui Adam cit despre niste ritualuri vechi facute de vrajitoarele din Salem pentru a goni diferite rele de la casele oamenilor. Am gasit si ceva asemanator cu blestemul lui Adam,era infiorator ce trebuia sa faca cea care rasfringea acest blestem asupra cuiva, acesta era un blestem care se punea pe o fiinta supranaturala,dar Adam era om,de ce iubita lui la pedepsit asa de rau,oare cu ce i-a gresit?
Credeam ca cu ajutorul acestei laditi o sa gasesc raspunsuri dar iata-ma ca ma cufund tot mai mult in intrebari la care nu gaseam nici de cum raspunsuri. M-am strecurat sub asternuturile moi ale patului meu si am incercat sa adorm,dar gindurile imi inundau capul…era complicat, toate lucrurile care se intimplau in jurul meu in ultimul timp.
***
Eram in spatele casei noastre,de odata am auzit un glas de barbat care ma striga pe nume,nu stiu din ce considerente dar ma gindeam ca e Adam.
-Kate,vino incoace,am sa-ti arat ceva!
Ma cufundam tot mai mult in intunericul padurii,auziam glasul tot mai incet…
Am simtit cum cineva ma priveste de la spate,m-am intors dar nu era nimeni acolo,am simtit cum cineva mea atins umarul,iarasi m-am intors si din nou nimeni.
-Kate,esti atit de frumoasa! Imi pare rau ca trebuie sa fac asta!
Sa napustit asupra mea si …
M-am trezit toata transpirata,ce vis groaznic, oare ce o fi insemnind. Era ora 4 dimineata,era cam devreme pentru trezire,dar nu eram sigura ca mai puteam dormi, m-am dus la baie si m-am spalat pe fata cu apa rece,apoi m-am indreptat inapoi spre pat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu